Politica de Retur
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
In cazul in care un produs nu corespunde din punct de vedere calitativ sau al functionalitatii pentru care a fost achizitionat, aveti dreptul de returnarea sau inlocuire a produsului/produselor achizitionate de pe www.dekos.ro.
Nu sunt acceptate la retur produsele din categoria Lenjerie de pat (pentru copii sau adulti) daca au fost scoase din ambalajul de livrare si prezinta urme de folosire.
Dupa finalizarea returului, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra aferenta produsului, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online, achitate cu cardul, caz in care suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.
Expediati produsele direct noua la adresa mentionata in email-ul de confirmare pentru retur, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.
Costul transportului aferent returului va trebui achitat de catre dumneavoastra (valoarea acestuia este aceeasi cu cea indicata ca taxa de transport la momentul efectuarii comenzii).
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari defectuoase, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Pentru o mai buna comunicare, inainte de a trimite retur produsul/produsele respective va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa retur@dekos.ro pentru a va ajuta cu formalitatile de preluare a returului. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.